close

I surrender



There's so much life I've left to live
我已經虛度了許多光陰

And this fire's burning still
但這把火一直在我心中燃燒


When I watch you look at me
當我看到妳望著我

I think I could find a way
我想我可以找到方法

To stand for every dream
去堅持我每個夢想

And forsake this solid ground
然後逃離這無趣的地方

And give up this fear within

Of what would happen if they end,
而放下對於將來未知的恐懼

I'm in love with you
我愛上了妳


'Cause I'd surrender everything
因為我願意放棄每件事

To feel the chance, to live again
去感受改變 重新活一遍

I reach to you
我在妳的心裡

I know you can feel it too
我知道妳也和我一樣感受得到

We'd make it through
我們會一起渡過



A thousand dreams I still believe
我仍然相信千百個夢想

I'd make you give them all to me
我會讓妳幫我實現它們

I'd hold you in my arms and never let go
把妳抱在我懷裡永遠不放開

I surrender
我臣服了



I know
我知道

I can't survive another night away from you
沒有妳的夜我將無法生存

You're the reason I go on
妳是讓我繼續向前的理由

And now I need to live the truth
而我現在需要真相而活



Right now, there's no better time
就是現在 沒有其他更好的時間了

From this fear, I will break free
我將會打破恐懼 自由的活著

And I'll live again with love
而我會重新的為愛而活

And know they can't take that away from me
沒有人能將我們分開

And they will see...
而他們將會看到..


'Cause I'd surrender everything
因為我願意放棄每件事

To feel the chance, to live again
去感受改變 重新活一遍

I reach to you
我在妳的心裡

I know you can feel it too
我知道妳也和我一樣感受得到

We'd make it through
我們會一起渡過


A thousand dreams I still believe
我依然相信千百個夢想

I'd make you give them all to me
我會讓妳幫我實現它們

I'd hold you in my arms and never let go
把妳抱在我懷裡永遠不放開

I surrender
我臣服了


Every night gets longer
當每個夜晚變得漫長

And this voice's getting stronger baby
這個聲音就會越來越強烈 吾愛

I'll swallow my pride
我壓抑著我的驕傲

And I'll be alive
而我將存在著

Can't you hear my call?
妳沒聽到我內心的呼喚嗎?

I surrender all...
我臣服了..


'Cause I'd surrender everything
因為我願意放棄每件事

To feel the chance, to live again
去感受改變 重新活一遍

I reach to you
我在妳的心裡

I know you can feel it too
我知道妳也和我一樣感受得到

We'd make it through
我們會一起渡過


A thousand dreams I still believe
我依然相信千百個夢想

make you give them all to me
我會讓妳幫我實現它們

I'd hold you in my arms and never let go
把妳抱在我懷裡永遠不放開

I surrender
我臣服了


Right here, right now
就是這裡就是現在

I'd give my life to live again
我會放棄所有去重新活一遍

I'll break free
我會輕易的躍過

Take me, my everything
帶著我每個夢想

I surrender all to you
我放棄所有奔向妳

(Right now)
就是現在

I'd give my life to live again
我會放棄所有去重新活一遍

I'll break free
我會輕易的躍過

Take me, my everything
帶著我每個夢想

I surrender
我臣服了

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

 

 

我願意放下一切恐懼,一切堅持,所以我來到了這裡,

然後我面對了新的挑戰,新的麻煩

為了更到達你,我接受了新的挑戰

雖然我抱怨連連,雖然我痛苦萬分,雖然我氣急敗壞

但一切,只要有你,只因為你

我不會忘記我為的是更接近你,不是個人的成就,不是傲人的稱謂

我心甘情願,我願意,I surrender

I Give Up Everything

我願意。我仍願意。我是你的,請好好的使用我

因我極渴望極渴望在你之中生活

我臣服。我願意。親愛的ALLLOVE。我願意。

我願意繼續更多的訓練與課題,直到我安然的,如魚飲水的在你懷裡

再也不曾忘記。

arrow
arrow
    全站熱搜

    向日葵 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()